رفتن به محتوای اصلی
۱۲ شهریور, ۱۴۰۲ / ۱۴:۰۱
مدیرکل فنی و طراحی شهرداری قم:

طراحی ۲۰ هزار متر فضای ورزشی روباز در بوستان‌های شهر قم

مطلب بدون عنوان 2146
مدیرکل فنی و طراحی شهرداری قم گفت: به منظور ارتقای سرانه‌های ورزشی و افزایش سلامت عمومی، طراحی ۲۰ هزار متر فضای ورزشی روباز در ماه‌های ابتدایی سال انجام شد.

لیلی نیک‌خلق‌احمدی در گفت‌وگو با شهرنیوز با اشاره به اهمیت ارتقای سرانه فضای ورزشی در سلامت جسم و روان جامعه اظهار کرد: از ابتدای سال ۱۴۰۲ مسئله طراحی زمین‌های ورزشی روباز در دستور کار قرار گرفت.

وی با اشاره به استعلام از مناطق شهرداری قم و طی کردن مراحل جانمایی زمین افزود: در حال حاضر نقشه‌برداری این زمین‌ها به پایان رسیده و بر اساس این نقشه‌ها طراحی صورت پذیرفته است.

مدیرکل فنی و طراحی شهرداری قم با اشاره به برگزاری جلسات مشترک با سازمان فرهنگی اجتماعی شهرداری قم در این زمینه گفت: جانمایی این زمین‌ها با هم‌فکری سازمان فرهنگی اجتماعی و مناطق شهرداری قم انجام شد.

وی با اشاره به اینکه اجرای این پروژه‌ها به مناطق ابلاغ شده است، تصریح کرد: پس از انجام فرایند طراحی برخی از مناطق درخواست افزایش تعداد این زمین‌های ورزشی را داشتند که طراحی آن در حال انجام است.

نیک‌خلق‌احمدی با اشاره به طراحی ۲۰ هزار متر زمین ورزشی به مناطق شهرداری قم در قالب ۱۹ زمین رو باز گفت: این عرصه‌ها شامل زمین بسکتبال، والیبال، هندبال، فوتبال ساحلی و تنیس هستند که در بوستان‌ها جانمایی شده‌اند.


منبع مطلب: شهرنیوز
https://www.qom.ir/PoNQ